admin admin .

admin

فروش پودر پیاز ۳۰۰ گرمی

بافت آن هم کاملا یکنواخت می باشد و مواد خارجی در آن وجود ندارد. پودر پیاز با کیفیت، عطر بیشتر و بهتری دارد.

۲- چرا پودر پیاز گلوله می شود؟
این پودر چسبناک و خالص است. به همین علت در معرض هوای آزاد گلوله می شود. برای جلوگیری از این مسئله توصیه می کنند که پودر پیاز را در ظروف دربسته و درون یخچال نگهداری نمایید.

۳- پودر پیاز اصل را از کجا بخریم؟
برای تهیه پودر پیاز اصل می توانید به سایت دوشنگان مراجعه کنید. محصولاتی که در این سایت ارائه می شوند کاملا طبیعی و ارگانیک هستند.

۴- خواص درمانی پودر پیاز :
پودر پیاز دارای خواص ضد سرطانی است. برخی از آنتی اکسیدان های موجود در پیاز می توانند از سرطان های قلبی و عروقی پیشگیری کنند. پیاز حاوی موادی است که از سکته جلوگیری می کنند و به درمان آرتروز و روماتیسم کمک می کند. افراد دیابتی می توانند از پیاز استفاده کنند. کرم موجود در پیاز  میزان قند در خون را تنظیم می کند. امروزه موبایل به یک عضو جدا نشدنی از زندگی افراد تبدیل شده است. امواج الکترومغناطیسی موبایل می توانند به دی ان ای انسان صدمه وارد کنند. پیاز از آسیب رسیدن به DNA جلوگیری می کند. پیاز برای درمان ریزش مو و رشد مجدد آن مفید است. برخی از افراد، آب پیاز را با عسل مخلوط می کنند و روی سر می مالند. جوشانده پودر پیاز را می توان جایگزین آب پیاز کرد. از دیگر خواص پودر پیاز می توان به بهبود گوش درد، افزایش انرژی، رفع آلرژی و درمان التهابات و عفونت های بدن اشاره کرد. مصرف پیاز، میزان جذب ویتامین سی را افزایش می دهد و نقش مهمی در زیبایی پوست ایفا می کند. مصرف پیاز برای رفع جوش، روشن شدن پوست و نرم کردن لب ها مفید است.

۵- ارزش غذایی پودرپیاز :
پودر پیاز حاوی انرژی، کربوهیدرات، پروتئین، قند، آب، فیبر، مواد معدنی (منیزیم، آهن، مس، روی و …)، ویتامین ها (E، K، C، خانواده B) می باشد.

۶- طرزتهیه پودر پیازخانگی :
در ابتدا باید پوست پیاز را جدا کرد. باید دقت داشت که پیاز به سرعت میرکوب ها را به خود جذب می کند. بنابراین بهتر است برای خشک کردن آن از نور آفتاب استفاده نشود. چرا که در این حالت باید پیازها مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرند. یکی از رایج ترین روش ها برای تهیه پودر پیاز خانگی، استفاده از فر است. به این ترتیب که بعد از کندن پوست پیازها، آنها را به صورت خلالی یا حلقه های نازک برش می دهند. در ادامه، پیازهای خرد یا حلقه شده را در وسط یک دستمال تمیز می گذارند. هدف از این کار، گرفتن آب اضافه پیازها می باشد. سپس پیازها را بر روی سینی فر قرار می دهند و حرارت فر را کم می کنند. زما نطولانی صبر می کنند تا پیازها با حرارت کم فر خشک شوند. در فواصل زمانی معین (۲۰ دقیقه) یکبار پیازهای خرد شده را زیر رو می کنند تا به صورت یکنواخت خشک شوند. پس از اینکه پیازها کاملا خشک شدند، آنها را از سینی فر خارج می کنند و اجازه می دهند تا خنک شوند. در انتهای کار، پیازها را با توجه به سلیقه خود به صورت درشت یا آردی آسیاب می کنند.
لازم به ذکر است که بهتر است پیازها را به صورت خلالی خرد کنند. در این حالت، پیاز را از طول از قسمت وسط نصف می کنند و سپس آن را لایه لایه خلال می کنند. بلافاصله بعد از خشک شدن پیازها، آن ها را باید آسیاب کرد. این کار مانع از جذب رطوبت محیط توسط پیازها می شود. اگر پیازها مدت زیادی در معرض هوای محیط قرار بگیرند، با جذب رطوبت موجود در محیط نرم می شوند و به خوبی اسیاب نمی شوند. این امر کیفیت پودر پیاز را کم می کند.

۷- آیا مصرف پودر پیازعوارضی هم دارد؟
افرادی که بیماری دیابت دارند باید در مصرف آن دقت کنند. در صورت زیاده روی در مصرف این پودر، با مشکلاتی مانند سوزش معده، تهوع و استفراغ مواجه می شوند.

۸- پودر پیاز چه کاربردهایی دارد؟
از این پودر در تهیه چیپس، پیاز داغ و انواع سس ها استفاده می کنند. علاوه بر این به عنوان چاشنی در غذاهای مختلف مانند سوپ، عدسی، لوبیا پلو و … به کار می رود. همچنین برای افزایش ماندگاری سوسیس و کالباس هم از این پودر استفاده می شود.

۹- پودر پیاز را چگونه نگهداری کنیم؟
این پودر را در یخچال نگهداری نکنید. در غیر این صورت، رطوبت جذب می کند و نرم می شود. شما می توانید آن را در یک محیط خشک و خنک همراه با تهویه مناسب نگه دارید.

فروش پودر پیاز :
فاکتورهای مختلفی مانند کیفیت، نوع بسته بندی، حجم، برند و … بر روی قیمت فروش پودر پیاز موثر هستند. باید دقت داشت که قیمت فروش عمده پودر پیاز ارزان تر می باشد. دوشنگان تلاش نموده تا پودر پیاز را با قیمتی مناسب و کیفیتی خوب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. کیفیت بالای این محصول موجب می شود تا فروش پودر پیاز افزایش یابد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۲:۵۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)