admin admin .

admin

ژل لب روسی

قلبی شدن لب ها و برجسته تر شدن قسمت های نزدیک فیلتروم (بوسه گاه) و کمان کوپید لب (قوس دو بخشی لب بالایی) می گردد. بقیه ی قسمت های لب تقریبا مثل قبل باقی می مانند. در ژل لب روسی مقدار کمتری فیلر به قسمت های بیشتری از لب تزریق می شود. این روش لب ها را حجیم نمی کند و موجب لیفت آن ها می گردد.

همچنین در این تزریق بیشتر از اندازه لب ها، کشیدگی و تیزی حاشیه ی لب ها مورد توجه قرار می گیرند. در واقع هدف از ژل لب روسی، افزایش نقطه اوج لب ها جهت بهبود ظرافت و زیبایی آن ها است. تمرکز و دقت متخصص در تزریق ژل لب روسی بر روی لب پایینی و بیشتر بالایی می باشد. برای برجسته و لیفت لب ها، مقدار کمی فیلر هیالورونیک اسید در امتداد خط لب تزریق می شود. نتیجه ی این روش با مهارت و تکنیک متخصص برای تزریق، ارتباط مستقیمی دارد. پزشک باید با دقت بالا و صبر زیاد، ژل یا فیلر را تزریق کند تا نتیجه ای ایده آل به دست آید. تزریق ژل لب روسی حدودا ۳۰ الی ۶۰ دقیقه زمان می برد.

مزایای ژل لب روسی
از مزایای این روش طبیعی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• ژل لب روسی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین تکنیک های تزریق فیلر است.
• این روش حالت طبیعی لب ها را حفظ و طرح کلی لب را تقویت می کند.
• در این روش، تزریق ژل برای حجم دهی و پر کردن مناسب لب ها به صورت عمودی انجام می شود.
• ژل لب روسی بر روی دو ناحیه ای (کمان کوپید و لبه بیرونی لب) که عنصر کلیدی تقارن شکل لب ها هستند، تمرکز دارد.
• نتایج به دست آمده از تزریق ژل لب روسی، ماندگاری مناسبی دارد. این ماندگاری با توجه به نوع مواد، نحوه تزریق و تخصص پزشک تعیین می شود.
• همچنین عوارض جانبی جدی یا شدید ندارد.
• با استفاده از این روش چروک های لب و نواحی اطراف آن از بین می روند. این عامل منجر به زیبا و جوان شدن چهره می شود.
• در صورت استفاده از فیلر هیالورونیک اسید، امکان بازگشت و تخلیه ژل وجود دارد.
• استفاده از ژل لب روسی یک تزریق ایمن می باشد.

نحوه تزریق ژل لب روسی
تزریق ژل لب روسی بسیار حساس است و باید زیر نظر متخصص، با دقت و ظرافت بالا انجام شود. تزریق با توجه به خطوط اطراف لب صورت می گیرد تا لب ها غیر طبیعی به نظر نرسند. قبل از تزریق ژل لب روسی باید لب ها کاملا تمیز باشند و هیچگونه مواد آرایشی استفاده نشود. در صورت وجود فیلر قبلی بر روی لب ها باید اثر آن به طور کامل از بین برود. قبل از تزریق، متخصص لب های فرد را بررسی نموده تا شرایط او را برای تزریق تایید کند و به او مشاوره می دهد. برای تزریق از سرنگ هایی با سر کوچک و ابزارهای استریل و بهداشتی شده استفاده می کند.

برای تزریق ژل لب روسی، در ابتدا متخصص لب ها را با الکل ضدعفونی نموده و با پماد لیدوکائین به صورت موضعی آن ها را بی حس می کند. این پماد حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی لب ها می‌ ماند تا اثر کند. سپس لب ها را با دقت برای تزریق علامت می زند. حال متخصص با سوزن های ریز و ظریف، فیلر هیالورونیک اسید را به صورت عمودی در قسمت های مختلف تزریق می نماید تا کیفیت و زیبایی لب ها را بیشتر کند.

ماندگاری ژل لب روسی
ماندگاری ژل لب روسی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از جمله آن ها می توان نوع ژل، برند آن، میزان مراقبت های فردی، سبک زندگی افراد، کیفیت مواد استفاده شده و متابولیسم بدن فرد را نام برد. در واقع ماندگاری ژل لب روسی دائمی نیست اما ۶ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارد. پس از گذشت مدت زمان معین، متخصص نیاز به ترمیم مجدد را تشخیص داده و تزریق را برای فرد تجویز می کند. بدون شک استفاده از مواد با کیفیت، با پرداخت هزینه ی بیشتری همراه است که به نسبت از دوام و ماندگاری بالاتری نیز برخوردار می باشد‌.

https://silverbookco.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۲۵:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)