admin admin .

admin

مزایای رژیم درمانی آنلاین

صرفه جویی در هزینه‌ ها
با گرفتن رژیم درمانی آنلاین دیگر نیازی به هزینه‌ های رفت و آمد تا مطب متخصص نیست. رفت و آمد برای وزن کشی، گرفتن برنامه جدید و مشاوره یکی از معضلاتی است که باعث می ‌شود نسبت به رژیم دلسرد و ناامید شویم.
صرفه جویی در زمان
در صورت وجود مشکل در برنامه غذایی نیازی به نوبت از متخصص و گذارندن زمان برای مراجعه به او نیست. تصور کنید هر بار برای اعلام وزن و گرفتن برنامه ‌ی جدید مجبور باشید به مطب مراجعه نمایید و زمان زیادی را تا رسیدن به نوبت خود در انتظار باشید.
دسترسی دائم
شما از هر جا که بخواهید تنها با یک گوشی موبایل، تبلت و … بدون محدودیت مکانی می ‌توانید به برنامه‌ ی غذایی و پشتیبان‌ های خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن پشتیبان ها در هر ساعتی از روز پاسخگوی سوالات شما از طریق تلگرام، اینستا و … هستند.
افزایش انگیزه در طول رژیم
هیچ وقت تنها نیستید و یک همراه همیشگی با خود دارید که برنامه غذایی شما را پیگیری می‌ کند و به شما انگیزه می ‌دهد. از طرفی لازم نیست از مهمانی ها و مجالس خود بگذرید. زیرا امکان جابه جایی وعده های غذایی برای شما وجود دارد و دیگر جای نگرانی نیست.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی آنلاین
متخصص تغذیه و رژیم درمانی آنلاین در علم تغذیه فعالیت داشته و یا از دانش و آگاهی بالایی در مورد خواص و اهمیت مواد غذایی برخوردار است. همچنین در رژیم های غذایی تخصص دارد. یعنی امور مربوط به تغذیه و رژیم غذایی افراد را کنترل می کند. با توجه به شرایط پزشکی و نیازهای فردی، تغذیه بیمار را تغییر می دهد. متخصص تغذیه و رژیم درمانی، عادات غذایی مناسب و اصلاح عادات غذایی را در نظر می گیرد. همچنین باید به سلامتی، سبک زندگی، سن، آلرژی های احتمالی و ترجیحات غذایی افراد نیز توجه نماید.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی آنلاین، رژیم و عادات غذایی فعلی شخص را بررسی می کند، به او در مورد عادات صحیح تذیه ای آموزش می دهد. همچنین تاثیر برنامه غذایی فرد را پیگیری می کند تا مطمئن شود که برنامه غذایی تجویز شده، موثر بوده است.
وظایف متخصص تغذیه و رژیم درمانی آنلاین
از جمله وظایف متخصص تغذیه و رژیم درمانی آنلاین می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
اطلاعاتی به روز درباره علم تغذیه و روش های درمانی جدید دارد.
متخصص به تشخیص و بررسی نیازهای مراجعین می پردازد.
برنامه غذایی سالم و مناسب برای مراجعه کننده تهیه می کند.
در صورت لزوم اثرات رژیم و ایجاد تغییرات در برنامه غذایی را ارزیابی می نماید.
به بیماران کمک می کند تا بفهمند کدام غذاها، مواد مغذی مورد نیاز آنها را تامین می کند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۳:۴۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)