admin admin .

admin

نحوه لباس پوشیدن برای پنهان کردن شکم

در برخی از مواقع می توان مشکل چاقی را با رژیم و نخوردن برخی از غذاها حل کند، اما این روش همیشه جواب نمی دهد چون یا برخی نمی توانند از خوردن غذاهای مورد علاقه ی خود چشم پوشی کنند و یا این که برخی حتی به قول معروف وقتی آب هم می خورند چاق می شوند.

اما اگر شما هم جزو این افراد هستید نگران نباشید ما در این مقاله می خواهیم به شما در مورد نحوه ی لباس پوشیدن به گونه ای که بتواند شکم تان را پنهان کند صحبت کنیم.

توجه داشته باشید که برای این که بتوانید این مشکل را حل کنید تنها باید بدانید که چه سبک لباسی باید بپوشید و همچنین برای این که شیک باشید باید از پوشیدن چه نوع لباس هایی دوری کنید.

خب بیشتر از این شما را منتظر نمی گذاریم و به سراغ معرفی این تکنیک ها می رویم.

لباس های خیلی تنگ نپوشید
اگر فکر می کنید با پوشیدن لباس های تنگ مثل تی شرت و یا تاپ های تنگ می توانید خود را جمع و جور و لاغرتر نشان دهید سخت در اشتباهید. به جای این پوشیدن این لباس ها توصیه می کنیم که از لباس های گشادتر و یا لباس هایی که پارچه آن حالت افتاده دارند استفاده کنید.

کمربند را بالاتر از شکم خود ببندید
یکی دیگر از تکنیک هایی که توصیه می شود که در پوشیدن لباس های خود به آن توجه داشته باشید این است که کمربند خود را بالاتر از شکم خود ببندید. برخی از خانم ها علاقه دارند که از کمربندهای پرزرق و برق استفاده کنند و آن را درست روی شکم خود می بندند.

این کار اشتباه است چون باعث می شود که باعث جلب توجه شود و شکم شما چاق تر دیده شود. به جای این کار بهتر است که کمربند خود را کمی بالاتر از شکم خود ببندید.

پوشاندن شکم مانند حرفه ای ها
یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای پنهان کردن چاقی خود انجام دهید این است که مانند حرفه ای ها شکم خود را بپوشانید. شما می توانید این کار در زمستان راحت تر انجام دهید. برای مثال می توانید زیر پولیور خود از تونیک هایی که پارچه ی لطیف تری دارند استفاده کنید.

از پیراهن هایی که در قسمت پایین تنگ می شوند استفاده نکنید
یکی دیگر از مواردی که باعث می شود که افرادی که دارای شکم هستند، شکمشان بیشتر دیده شود این است که افراد از پیراهن هایی استفاده کنند که در قسمت پایین تنگ می شوند.

به جای پوشیدن این گونه لباس ها توصیه می کنیم که از پیراهن هایی استفاده کنید که در قسمت پایین آزاد و آویزان هستند، این کار باعث می شود که شکم فرد اصلا دیده نشود و مخصوصا اگر فرد از پارچه های طرح دار استفاده کند می تواند در پوشاندن شکم خود بیشتر موفق باشد.

استفاده از لگ و ساق شلواری
لگ ها می توانند بهترین کمک را به شما در پوشاندن چاقی شما بکنند، مخصوصا لگ هایی که می توانند تا بالای شکم بیایند می توانند تا حدی شکم و پهلوهای فرد را نیز جمع و جور کنند.

در کنار این لگ ها می توانید از یک تونیک یا تاپ گشاد استفاده کنید تا در پوشاندن شکم خود بیشتر موفق باشید. در فصل های گرم سال می توانید از لگ هایی استفاده کنید که تا زانو می آیند. این لگ ها می توانند باعث شوند که هم لاغرتر دیده شوید و هم این که در آن ها احساس راحتی بیشتری می کنید.

استفاده از خطوط عمودی
خطای دید یکی دیگر از راه هایی است که می تواند باعث شود که لاغرتر دیده شوید، برای این کار می توانید از یک شال یا پولیورهای بلند استفاده کنید و زیر خطوط عمودی چاقی خود را پنهان کنید.

از رنگ های تند و شاد و لباس هایی با خطوط افقی استفاده نکنید
همان طور که استفاده از خطوط عمودی می تواند باعث شود که فرد لاغرتر دیده شود استفاده از لباس هایی که دارای خطوط افقی هستند می توانند باعث شوند که فرد چاق تر دیده شود.

به همین دلیل توصیه می شود که خانم هایی که شکم بزرگی دارند از لباس هایی که دارای خطوط افقی و یا رنگ های تند و روشن هستند استفاده نکنند.

رنگ های تند و روشن نیز می توانند برعکس رنگ های تیره باعث چاق تر نشان دادن فرد شوند.

استفاده از دامن های تنگ با کمر پهن
خانم هایی که شکم بزرگی دارند بهتر است از دامن های تنگی استفاده کنند که دارای کمر پهنی هستند، زیرا این کار می تواند به پنهان کردن چاقی آن ها کمک کند.

استفاده از کمربندهای پهن
در کنار لباس هایی که خانم هایی که شکم دارند باید از پوشیدن آن ها اجتناب کنند و یا این که از آن ها استفاده کنند توصیه می شود برای این که بتوانند بهتر چاقی خود را پنهان کنند از لوازم جانبی مناسبی استفاده کنند.

یکی از لوازم جانبی که می تواند در لاغرتر نشان دادن افراد به آن ها کمک کند کمربند است. توصیه می شود که افرادی که می خواهند لاغرتر دیده شوند به جای استفاده از کمربند های باریک از کمربندهای پهن استفاده کنند.

زیرا کمربند پهن باعث می شود که شکم فرد پنهان شود. همچنین برای این که افراد توجه را از شکم خود از به صورت خود جلب کنند می توانند از گردنبند و گوشواره های بزرگ استفاده کنند.

استفاده از کفش مناسب
غالبا افرادی که اضافه وزن دارند دارای چاقی در ناحیه ی ران های خود هستند. به همین دلیل این افراد می توانند از کفش های ساق دار و پاشنه بلند استفاده کنند تا پاهای آن ها کشیده تر دیده شود.

عدم استفاده از دامن شلواری
خانم هایی که اضافه وزن دارند فکر می کنند اگر از دامن شلورهای گشاد استفاده کنند می توانند چاقی خود در ناحیه ی شکم را بپوشانند در حالی که این تصور اشتباه است. بهترین انتخابی که این افراد می توانند داشته باشند این است که از شلوارهای دمپا گشاد استفاده کنند.

استفاده از گن های یک سره
افرادی که چاق هستند در ناحیه ی شکم، پهلو و باسن دارای چربی هستند. به همین دلیل توصیه می شود که این افراد به جای این که از گن هایی استفاده کنند که فقط ناحیه ی شکم را می پوشانند از گن هایی استفاده کنند که یک سره هستند و ناحیه ی شکم، باسن و کمر فرد را می پوشانند.

استفاده از پیراهن های بلند
یک ایده ی مناسب و بی نقص برای پنهان کردن چاقی این است که افراد از پیراهن های بلند استفاده کنند. زیرا لباس هایی که بلند و آزاد هستند می توانند فرم بدن فرد را پنهان کنند و در نتیجه فرد با پوشیدن آن احساس راحتی و خوش لباسی می کند.

نکته ی دیگری که در این باره باید به آن اشاره کنیم این است که پیراهن بلند را به راحتی می توان با هر مدل شلواری ترکیب کرد و همین این فرصت را در اختیار افراد قرار می دهد که بهتر دیده شوند.

اما توجه داشته باشید که منظور از پیراهن آزاد این نیست که از پیراهنی استفاده کنید که از سایز شما بزرگتر است زیرا استفاده از چنین لباس هایی می تواند نتیجه ی عکس داشته باشد و شما را چاق تر نشان دهند.

استفاده از لباس هایی با برش مناسب
از جمله دیگر مواردی که می تواند در پوشاندن شکم و چاقی شما به شما کمک کند این است که از لباس هایی استفاده کنید که دارای برش های مناسبی باشند. برای مثال از لباس های کلوش و چین دار استفاده کنید که در ناحیه ی باسن پهن تر هستند.

نکته ی دیگری که در این جا باید به آن توجه داشته باشید این است که در استفاده از این گونه لباس ها نیز به یاد داشته باشید که نباشید از لباس های بزرگتر از سایز خود استفاده کنید.
عدم استفاده از شلوارهای فاق کوتاه
یکی دیگر از گزینه های ایده آلی که می تواند در پوشاندن چاقی شما به شما کمک کند این است که از شلوارهایی که فاق بلند و یا فاق متوسطی دارند استفاده کنید. استفاده از این گونه شلوارها نه تنها راحت هستند بلکه در پنهان کردن شکم تان نیز به شما کمک می کند.

اما برعکس استفاده از شلوارهای فاق کوتاه باعث می شود که چاقی تان به راحتی دیده شود.

استفاده از کت بزرگ
استفاده از اورکت یکی از گزینه هایی افراد برای استفاده از داشتن ظاهری شیک و جذاب است. افرادی که چاق هستند نیز می توانند برای پوشاندن چاقی خود از اورکت استفاده کنند تا شکم خود را راحتر بپوشانند.

استفاده از لباس هایی با طراحی مناسب
استفاده از کت های بهاره و یا پاییزه هم می توانند در پنهان کردن چاقی تان به شما کمک کنند و همچنین می توانند باعث شوند که فرد ظاهر جذاب تر و البته شیک تری هم داشته باشند. حتی شما می توانید برای زیبایی بیشتر دکمه و یا زیپ آن ها را نیز باز بگذارید.

وضعیت ایستادن
در کنار استفاده از لباس های مناسب و تکنیک هایی که باید به آن توجه داشته باشید تا راحت تر بتوانید چاقی خود را پنهان کنید، وضعیت ایستادن شما هم می تواند در پنهان کردن چاقی تان به شما کمک کند.

توجه داشته باشید که نکته ای که بیان می کنیم هم برای آقایان و هم برای خانم ها نیز به کار می آید. اما در مورد وضعیت ایستادن تان باید بگوییم که بدن شما در وضعیت های متفاوت می تواند متفاوت دیده شود.

پس برای این که بتوانید بهتر دیده شوید صاف بایستید، چانه ی خود را بالا نگه دارید و در نهایت این که به خود مطمئن باشید و اعتماد به نفس داشته باشید. به یاد داشته باشید که حس شرمساری داشته باشید هر چه تلاش می کنید که دیده نشود بهتر دیده می شود و در نتیجه تلاش های شما برای پنهان کردن چاقی و اضافه تان بر باد می رود.
قوز نکنید
هرگز سعی نکنید که برای این که لاغرتر دیده شوید قوز کنید. قوز کردن می تواند باعث شود که شکم تان بزرگ تر دیده شود. اما در عوض اگر صاف بایستید باعث می شود که شکم تان هم کوچک تر و هم شیک تر دیده شود.

در ضمن علاوه بر این، قوز کردن باعث می شود که هم قدتان کوتاه تر دیده شود و هم این که کمرتان خم شود.

استفاده از لباس های تیره
رنگی که لباس های شما دارند نیز می توانند در چاق و یا لاغر نشان دادن شما کمک کنند و می توانند تاثیرهای متفاوتی را در ظاهر شما داشته باشند. برای این که بتوانید با استفاده از رنگ لباس های خود لاغرتر دیده شوید توصیه می کنیم که از رنگ های تیره استفاده کنید.

استفاده از لباس های تیره به این دلیل می توانند باعث شوند که لاغرتر دیده شوید که روی بدن سایه روشن به وجود نمی آورند و در نتیجه برجستگی شکم را پنهان می کنند. یکی از گزینه های مناسب در انتخاب رنگ لباس ها استفاده از رنگ مشکی است در کنار این شما می توانید از رنگ هایی همچون سرمه ای، یشمی، قهوه ای تیره و زرشکی نیز استفاده کنید.
از پارچه های سنگین استفاده نکنید
یکی دیگر از راه هایی که می توانید با استفاده از آن خود را لاغرتر نشان دهید این است که از به جای این که از پارچه های سنگین مانند فاستونی، پشمی و فلانل استفاده کنید از پارچه های سبکی استفاده کنید که دارای نخ طبیعی و همچنین رنگ های تیره و مات هستند.

استفاده از شلوارهای جین با سایز مناسب
شلوار جین یکی لباس های مورد علاقه افراد و مخصوصا جوانان است، افراد چاقی که می خواهند از شلوار جین استفاده کنند و در عین حال می خواهند چاقی آن ها زیاد جلب توجه نکند می توانند از شلوارهای جینی استفاده کنند که از اندازه ی واقعی آن ها یک سایز بزرگ تر است.

استفاده از چنین شلوارهایی می تواند باعث شود که به راحتی دور شکم فرد گرفته شود و شکم او پوشانده شود.
منبع : https://rochi.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۵:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)