admin admin .

admin

تقویت ساختار سایت و استفاده از ساختار سیلو چه تاثیری در میزان اثربخشی بک لینک دارد؟

اساساً سیلو یکی از تکنیک‌های سئو و به معنای گروه‌بندی محتوای مرتبط به صورت سازماندهی شده و منظم است. البته تنظیم و پیاده‌سازی طرحی که در آن همه مطالب به صورت سیستماتیک گروه‌بندی و به هم لینک شده باشند کار آسانی نیست، اما مزایای چشمگیری برای سئوی وبسایت شما خواهد داشت. تنها خرید بک لینک و بک لینک سازی نمی تواند بر سئو سایت شما اثرگذار باشد. هرچه معماری سایت شما بهتر و منظم تر باشد، به اثرگذاری بک لینک ها کمک خواهد کرد.

در اینجا برای درک بهتر این ساختار، یک نمونه ساده از سیلو را ذکر می‌کنیم:

www.yourwebsite.com (صفحه اصلی وبسایت)

www.yourwebsite.com/topic1 (موضوع اصلی اول یا به اصطلاح «سیلو»)

www.yourwebsite.com/topic1/subtopic1 (یکی از زیرعنوان های سیلوی اول)

www.yourwebsite.com/topic1/subtopic2 (یکی دیگر از زیر عنوان های سیلوی اول)

www.yourwebsite.com/topic2 (موضوع اصلی یا سیلوی دوم)

www.yourwebsite.com/topic2/subtopic1 (یکی از زیرعنوان های سیلوی دوم)

و این روند به همین ترتیب ادامه پیدا می‌کند.

ساختار سیلو روشی برای شکافتن و تقسیم‌بندی ایده اصلی یا کلمه کلیدی به بخش‌های مختلف است. چنین ساختاری به شما این امکان را می‌دهد تا عمق هر موضوع را بشکافید و به همه کوئری های (عباراتی که کاربر جستجو می‌کند) مرتبط با آن پاسخ بدهید.

برخلاف ساختار سنتی وبلاگ‌ها که همه مطالبشان بر اساس تاریخ انتشار مرتب می‌شود، سیلو ساختار منطقی‌تری دارد و ایندکس کردن سایت را برای گوگل آسان‌تر و برای شما کارآمدتر می‌کند.

مثلاً اگر وب‌سایت محصولات بهداشتی دارید می‌توانید این ایده اصلی را به بخش‌های لوازم شوینده و پوشیدنی‌های بهداشتی و این گروه‌ها را نیز به زیرگروه‌هایی مانند نقد و بررسی‌ها و صفحات آموزشی تقسیم کنید. توجه داشته باشید که در زمان شروع بک لینک سازی روش «سیلوی معکوس» عملکرد بهتری دارد. در این حالت یک مقاله جامع می‌نویسید که کاملاً جنبه اطلاع‌رسانی داشته و پتانسیل بالایی برای گرفتن لینک دارد. این مقاله همه بک لینک‌ها را دریافت می‌کند و سپس ارزش بک لینک را از طریق لینک‌های داخلی در سراسر وب‌سایت توزیع می‌کند.
منبع : https://silvergift.ir/blog


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۲:۴۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)